Subject: Arvamus Autoriõiguse seaduse VKT osas
From: "Erik Mandre" <[email-masked]>
To: "JM info Shared MB"
Cc: Brigita Rästas
Date: Fri, 2 Feb 2024 22:13:57 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tervist

Käesolevaga edastan Eesti Autoriõiguste Kaitse Organisatsiooni arvamuse
Autoriõiguse seaduse VKT punktis 2. toodud blokeerimismeetme kohta.

Lugupidamisega

Erik Mandre
Managing Director/Legal Councel
Eesti Autoriõiguste Kaitse Organisatsioon    I    Estonian Organisation
for Copyright Protection

Laki 25

12915 Tallinn

Estonia

Tel: +372 5230425

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]    I
<http://www.eako.ee/> www.eako.ee

<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_camp
aign=sig-email&utm_content=emailclient> 	Viirusevabawww.avast.com
<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_camp
aign=sig-email&utm_content=emailclient>